2014年9月17日星期三

49個月大的小小豬

10 SEPTEMBER 2014(WED)

今日係十號,剛好係小小豬又大一個月嘅日子,已經係49個月嘅小小豬今朝起身竟然識得自動自覺係書包拎課本出嚟溫習呀~
Picture

由於每日放學返嚟到要準備食晚餐、洗白白、做功課、講故事時間....所以其實小小豬可以自己玩嘅時間都唔算多。我一向都唔算係怪獸家長,都唔建議迫得太利害,所以每日早上飲完奶之後,我都會俾小小豬自由活動時間,等佢自己玩鐘意嘅嘢,咁先可以營造開心嘅童年嘛!

今日如常地一早起身,小小豬就去玩玩具,我就入廚房準備午餐,突然間聽唔到小小豬嘅說話聲,我就即刻走出客廳睇吓咩事。(因為小小豬係一個唔停口嘅小朋友,就算佢自己一個人玩都可以講嘢講足全程。突然間冇聲當然係有啲唔對路啦)

原來依個時候嘅小小豬係書包拎左本課本出嚟,好專心咁睇緊學校嘅課本呀~
Picture

見佢咁乖仔,我即刻放心晒。依個時候我當然係唔阻止佢,等佢繼續做乖乖啦!

正當我準備入廚房繼續準備午餐時,就係咁俾小小豬發現左我,叫我陪佢一齊讀書,仲叫我扮小朋友,等佢扮老師用國語教我讀書添。依一刻嘅小小豬又真係似模似樣,所以我都陪佢玩左一陣扮老師啦!

其實見到小小豬依個動作,我都真係幾開心,因為我地嘅努力係真係冇白費,睇見小小豬由當初唔鐘意睇圖書,到依家識得自動自覺,發自內心咁去做,又真係一個好大嘅進步,當然...亦都係大肥豬嘅堅持同耐性,小小豬先有依個重大改變呀!

希望依一個好開始可以繼續KEEP住,到佢將來返小學...中學...都會好似依家咁自動自覺去溫習啦!

沒有留言:

發佈留言