2014年9月14日星期日

迎月嘉年華

7 SEPTEMBER 2014(SUN)

今日係迎月,所以屋企附近個社區中心攪左個『迎月嘉年華』,見近近地加上我地又冇特別節目,所以就約埋朋友仔去玩一轉啦~
Picture

由於都係第一次去,所以都唔知個環境係點。原來係個社區中心大堂進行活動,場地就好似細左啲啲,不過大家都算守規舉乖乖排隊,加上又係免費任玩,所以都叫做可以接受啦~
Picture

可能因為場地有限,所以都只係有四個攤位遊戲。不過小朋友嚟講幾多個係唔重要,最緊要係有得玩嘛!

首先就係去玩拋銀仔,拋中中秋節圖案就有得蓋印仔換禮物。雖然小小豬最後都係拋唔中,不過攤位哥哥好好人,照蓋印仔俾佢呀~
PicturePicture

之後就玩射槍槍~
PicturePicture

砌圖~
PicturePicture

仲有玩推波波添,不過依個攤位小小豬唔識玩,最後要大肥豬幫手呀~
PicturePicture

我地仲去玩估燈迷(當然係我地啲大人去諗啦),猜中左就有獎品啦~
Picture

睇吓今日全日小小豬幾豐收~
Picture

玩完攤位遊戲,兩個小朋友仲意猶未盡,最後就手拖手咁返我地屋企繼續玩過啦~
Picture

雖然個嘉年華又真係細左啲啲,不過唔覺唔覺我地係入面都玩左差唔多個半鐘,就係咁我地又過左一個簡單又開心嘅下午天啦!

沒有留言:

發佈留言