2012年11月30日星期五

TV CAM HD

30 NOVEMBER 2012(FRI)

早起上星期收到PR姐姐嘅電郵,話想送一部TV CAM俾我地試用。嘩...咁名貴真係有少少受寵若驚呀!

因為其實都想買左好耐,由我仲返緊工嘅時候開始,都已經好想係屋企裝返部,咁就可以冇時冇刻睇地小小豬係屋企做緊乜嘛,所以我唔客氣咁收左份禮物啦!

PR姐姐仲好好,第二日就已經送到我地手上啦~


有新嘢玩就當然要即刻玩啦!


我地安裝左係電視機上面~


安裝真係好簡單,大肥豬唔洗三分鐘就已經整好。佢係用左HD配合蔡司鏡頭,所以個畫面真係好清呀~


不過.....原來佢係要配合SKYPE先可以用到,但我地整左幾日都開唔到個SKYPE戶口,所以唔可以即刻玩。

到左今日,大肥豬終於究竟到,仲幫我地個個開晒戶口,所以終於都可以玩啦!

我地先用小豬媽部IPAD試吓先~


個效果真係唔錯,收音都好清楚,就算小小豬坐係廳嘅最後,都可以好清晰咁聽到佢講乜。廣角的 HD 加上2x 變焦鏡頭,所以畫面非常清晰,就連小小豬嘅表情,都可以好清楚睇到~


係屋企試完,當然到同大肥豬玩,等佢可以見吓個寶貝仔係屋企玩嘅情況啦!

因為大肥豬唔方便用手機玩,所以佢就用左公司電腦嚟安SKYPE,由於冇鏡頭,所以就唔可以見到佢個樣,只係望到個白框框~

係個就係大肥豬係公司見到嘅畫面~

整體上依個TV CAM真係幾好,大肥豬直頭已經愛上左佢,因為可以俾佢係返工時見到我地兩母子嘛....哈哈哈!

依我地所有人嘅電話都已經安裝左SKYPE,當心血來潮嘅時候就可以經SKYPE程式打返屋企,咁就可以隨時隨地都見到小小豬啦!

如果大家想了解多啲依部TV CAM,可以去依個網址睇吓呀:http://www.logitech.com/en-hk/webcam-communications/webcams/tvcam-hd





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言