2012年11月11日星期日

踩兩場的27個月

10 NOVEMBER 2012(SAT)

又到每月十號,即小小豬又大一個月,唔經唔覺小小豬都已經27個月啦!

今日慶祝27個月嘅活動,就係去兩間幼稚園面試。去面試就當然要著靚仔啲啦,依個裝扮醒目嗎~


今日依兩都係香港龍校,上午嗰間就係西環,下午嗰間就係灣仔半山區。其實兩間嘅面試同之前都係差唔多,都係老師同小小豬傾計,睇吓佢玩玩具嘅情況,睇吓佢可唔可以依老師指令。整體上同預計一樣,小小豬都係怕怕羞羞咁完成老師指令,又唔多肯講嘢。不過佢完全冇扭計,又可以乖乖咁坐定定嚟完成個面試,我都覺得佢好叻仔啦!

但有一件事令我唔開心,事緣下午我地去嗰間就係我由PN班都已經好想小小豬入到嘅DREAM校。

我地入到課室,一樣係坐定定玩住玩具等老師嚟同我地傾計,等左兩轉,終於都小小豬啦!老師第一時間就問小小豬叫乜名,小小豬係識答嘅,不過就勁細聲,老師當然聽唔到啦!

老師問即刻問小小豬係唔係唔識講嘢?平日點同我地溝通?我就話小小豬可能係怕羞,平日多數講英文係會多少少.........。我都仲未講完我想講嘅嘢,老師就即刻話:得啦...咁叫個英文老師嚟佢IN啦!(佢就即刻走左去另一位小朋友度IN)

最後,我地等左好耐英文老師先嚟(當時英文老師都係課室入面嘅,不過唔知點解咁遲先嚟),由於係最後傾計,加上又€要趕住小組一齊跳舞,所以就只係勁簡單咁問左啲問題就完成。

那老師知道小小豬係講嘢唔叻時,我都FEEL到佢已經採取半放棄態度,但又真係冇諗過佢會係咁快就叫其他人接手。

不過依件事唔係我唔開心,我地離開課室時,老師負責送禮物俾小小豬,當收禮物時我就引導仔仔say thank you,點知那老師只係講左句:唉...你唔識講嘢點頭就算啦!!!

聽完之後真係唔開心,係面試過程對小小豬採取放棄態度,我唔可以怪你,只可以當依個係你地老師面試嘅技巧,當然係會集中火力去IN有機會入學嘅學生啦!不過作為一個老師係唔係唔應該咁講嘢呢?咩叫做唔識講嘢點頭就算呢???係唔係小小豬唔叻講嘢就要俾歧視!!!! 老師唔係要有愛心嘛????如果小小豬識聽,咁咪會好傷自專心????

其實係未發生今日事件前,我都真係極度恨入到依間,不過依家真係唔多想,名氣大嘅學校老師就可以咁,唔洗理人感受呢?老師唔係應該鼓勵小朋友,點解可以打激小朋友呢?如果小小豬日後俾佢教,咁咪日日俾佢歧視,又點會開心呢?我只想小小豬開開心心咁渡過佢嘅學校生活!!

我發洩完心情已經好返晒,我亦都唔會俾啲咁嘅人影響到,因為只要我知道小小豬係叻叻就已經足夠!






**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言