2012年11月17日星期六

繼續面試

17 NOVEMBER 2012(SAT)

今日我地繼續同小小豬去作戰啦!原本今日我都係有兩間要去IN,不過兩間啲時間都好接近,為免令小小豬趕住去會辛苦,所以我地都只係揀左一間去。

依一間就係西營盤龍校,雖然遠就好似遠左啲,不過依間學校環境都幾好,加上又有好嘅升中網,所以大肥豬都好鐘意依一間呀!

去面試當然要著靚仔啦,今次著埋件西裝外套,係唔係好型仔呢~


個傻仔真係太愛PURPLE,去面試都要帶埋佢去呀~


好啦...講返個面試先。因為前幾次都係我同小小豬入去,所以今次就將依個重任交俾大肥豬,睇吓會唔會引導到小小豬有唔同表現。

其實面試同之後嘅都係差唔多,都係小組玩遊戲之後就同老師傾計,今次小小豬嘅表現真係...『好曳』,老師問嘅所有問題全部都『唔答』『唔識答』,總之佢個表現係我地比我地想像中『衰』。

小小豬有咁嘅表現,所以都有一絲絲期望。不過始終依間學校真係太大競爭,所以雖然期望,不過都唔敢抱太大,都係嗰句;平常心啦!

不過,最開心嘅係小小豬嘅表現有改善,希望之後幾間嘅面試都可以越嚟越『衰』,越戰越勇啦!

***小朋友真係唔可以讚嘅,所以以上我係講乜........聰明嘅朋友仔一定知...哈哈哈***





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言