2012年11月29日星期四

LITTLE TWIN STARS STARRY PARTY

29 NOVEMBER 2012(THU)

LITTLE TWIN STARS都可以算係我兒時喜愛公仔之一(哈哈哈...我細細個時都幾花心呀),當知道新蒲崗個新商場 - MIKIKI 有佢地佈置,仲要係第一次佢地做主角,所以真係勁想去影呀!

我想左好耐,不過因為都遠遠地,加上又唔多識路,所以都係得個PLAN字。

今日下午出左去聽講座,原來個商場就係附近,所以就JOIN埋大肥豬,行去影左一轉啦~



雖然都係得五組佈置,都靚到唔識講,所以不停係度影...影...影呀!鐘意LITTLE TWIN STARS嘅朋友真係唔好錯過,極力推介依個佈置俾大家去影呀!

哈哈哈...點解得我地兩個去都可以有咁多合照相?咪就係因為影嘅時候我地撞到一位BLOG友,佢好好人主動幫我地影,所以先有咁合照,唔該晒呀!







**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言