2012年12月1日星期六

小忌廉AGAIN

1 DECEMBER 2012(SAT)

由於今日下午,請好姊妹糖糖幫我做左一個特別任務,所以晚上大肥豬就請佢食飯慰勞宴,所以我地一行四人就向小忌廉出發啦~


由於糖糖係第一次嚟,我上次又因為小小豬扭計痴身,所以唔多影相,終於就趁今次依個機會可以慢慢影啦~


今次可以慢慢欣賞啲圖畫,真係畫得好靚呀~


當然唔少得我地周圍影啦~

係未開餐嘅時候,睇吓小小豬同糖糖玩貼紙玩得幾開心~

係個傻豬仔真係特別鐘意糖糖,平時見到其他人都要WARM-UP一陣先肯同佢玩,點知依幾次見糖糖都表現出好愛糖糖咁,仲不時會對住甜笑呀!哈哈哈...當然啦...糖糖都可以算係睇住由長大嘛!

依個就係我地嘅晚餐,大肥豬嘅咖哩豬扒飯~


我同糖糖嘅魚生飯~


不過我就覺得DINNIE好似冇LUNCH咁抵食,份量少左之餘又冇SET跟,價錢又貴左,所以都應該唔會再嚟食DINNIE,LUNCH都可以考慮吓!

同場加映:

食飽飽之後,我地帶左小小豬去反斗城行一轉,個傻仔見到部手推BB車都不知幾興奮,仲不停推住周圍片呀~





**我的微博..關注吧**




沒有留言:

發佈留言