2012年11月6日星期二

NESCAFE®極品白咖啡

4 NOVEMBER 2012(SUN)

很開心可以得到NESCAFE極品白咖啡的試飲邀請,收到這盒精美包裝的大禮物,內有雀巢雀巢極品白咖啡(有糖及無糖各一盒),仲有一套一套讓我DIY嘅咖啡杯~


一套讓我們DIY嘅咖啡杯~


一向不善設計嘅我,只是簡簡單單咁貼上小小豬英文名字,因為小小豬實在係我心目中至愛,所以一定係第一時間諗到佢啦~


咖啡三合一或二合一配方,只要加上熱水攪勻就可飲用,真係非常方便~


由於我地係一家人齊齊試飲,所以兩款都分別沖嚟試。

一倒出咖啡粉就已經聞到醇厚的咖啡香,咖啡的粉質很滑細~


沖泡好時味道真係非常香濃了~


我唔客氣啦~


其實兩款嘅分別只係有糖同冇糖,不過一向比較喜歡甜吃嘅我,都係比較喜歡原味(相信每人口味都有差異)。

第一口的感受是很強烈的咖啡味,入口滑順的口感倒是讓我頗為滿意,沒有一般的苦澀味,感覺甜度剛好,咖啡的香醇度的確是非常到位的,入口之後慢慢的尾韻非常舒服的帶出奶香與餘韻。






**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言