2012年11月18日星期日

小忌廉限定餐廳

18 NOVEMBER 2012(SUN)

曾經何時,小忌廉都真係我嘅至愛,還記得當時熱播卡通片時,我都一定會追看,亦會當變身時跟埋佢一齊拎支棒就當係神位棒咁一齊玩變身(大件事....咁講咪俾人估到我幾歲..呵呵呵)。

所以當知道開左小忌廉限定餐廳時,真係好想嚟朝聖一吓,重回兒時嘅回憶。

想去左好耐,終於今日抽到時間可以去依個LUNCH啦~


不過,真係勁多人,我地等左成半個鐘先有位~

成間餐廳都係小忌廉佈置,真係好靚呀~



食嘅方面,我覺得都叫做OK唔錯,都係一般日式餐廳咁,不過相信入得嚟嘅都唔係志在食嘢,係影相就真。不過我地都叫左一個日式咖哩豬扒飯(因為小小豬要食,所以掛住俾飯佢食就唔記得影相)同埋一個壽司飯~


今日影相真係唔多,其實都仲有好多佈置,不過人太多,加上又帶住小小豬,所以都真係唔多方便影。另外,我見朋友仔去左食,睇佢地啲甜品都好似好好味咁,所以如果有機會都想嚟多一次,影多啲相之餘,又可以食吓啲甜品。

依間餐廳每期都有一個主題人物,唔知下一次會係邊個做主角呢?





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言