2011年9月17日星期六

SO LUCKY

16 SEPTEMBER 2011(FRI)

早係上個月,見FACEBOOK個Milk B專業入面有Kidinc. Tee抽獎,所以就貪得意玩埋一份。一直都冇講個得獎名單,所以就連我都已經唔記得左我曾經參加過依個抽獎。
 
不過,今日睇信箱先知原來我抽中左,仲寄左份禮物嚟呀~

佢有四款係隨機派發,我抽中左套親子裝,件衫好攪鬼呀~


件衫暫時唔可以著住,因為小小豬嗰件就大左啲,我嗰件又細左啲,所以都係要等吓,睇吓有冇機會可以著到啦!

依份係抽獎抽返嚟,如果真係著唔到,KEEP住嚟做過留念都好,因為.....真係覺得SO LUCKY呀!

沒有留言:

發佈留言