2011年9月18日星期日

5TH CPDA

18 SEPTEMBER 2011(SUN)

唔覺唔覺....今日已經係第五堂,成個課程上左一半啦!

今日因為我論盡,記錯返學時間(因為之後有職員打便我話改時間,原來係由十月開始),所以今日我地遲左少少,一返到課室已經過左玩玩具時間,宦所以小小豬冇得玩啦!

上堂啦....唱歌仔時間~


之後就訓練行路,沿住個膠碌碌行去拋波波入筒,小小豬好乖乖咁完成晒呀~


之後就要搬橷仔,依個小小豬自己(當然要我地扶住啦)搬完之後,又要自己爬上去坐,真係百厭豬呀~

老師今日教認識舌頭,俾左薑同檸檬俾小朋友試吓刺激脷仔,同埋要小朋友呻條脷出嚟。小小豬好快就可以呻條脷出,就連身旁另一位家長都話叻叻。當然啦....因為小小豬係一名為食豬,佢只不過以為有嘢俾佢食,所以脷仔出嚟啦~


試完味覺,終於到茶點時間,今次小小豬好叻,識得自己拎住杯杯飲水,唔洗我地提添呀~


今堂新玩意就係老師教撕紙之後用手將槳糊貼係圖畫紙上面,以訓練小朋友手指靈活。撕紙當然冇問題,因為小小豬成日都撕紙(因為我地想多訓練佢手力),不過估唔到小小豬勁鐘意槳糊,係老師教左一次之後,就不停要將手插入槳糊盒上面,仲要自己塗添。佢都係第一次接觸槳糊,開頭我都怕佢唔肯接觸呀~

依一幅就係小小豬嘅勞作,都OK啦...哈哈哈~

今日可能一去到就上堂,冇左個WARM-UP時間,加上成朝早都唔肯瞓,只係搭車時瞓左一個蚊滋覺,所以小小豬嘅情緒都唔係太好,係上堂時都間唔中有尖叫,臨完堂時又開始扭計,真係失禮晒。我地真係要注意吓依個問題,下星期迫都要迫佢瞓個好覺先返學,咁應該會好好多呀!

沒有留言:

發佈留言