2011年9月12日星期一

開心迎月夜

11 SEPTEMBER 2011(SUN)

今日放左學,我地就返小豬媽屋企食預早的中秋節飯啦!

今晚嘅真係好豐富呀~

今年小豬媽都收左好多盒月餅,不過全部都係冰皮嚟。依啲就係我地今晚嘅甜品,真係好多咁呀~


迎月夜當然要帶小小豬落公園仔玩吓燈籠啦,不過因為天氣唔係咁好,所以都係落樓下公園仔玩。雖然係咁,不過小小豬都玩得好開心,緊係啦....佢一個人玩就有我地七個人陪佢,真係少爺仔呀~


開頭都係玩自己個燈籠,後來LULU妹俾左啲螢光棒佢玩,又要玩埋一份呀~


不過因為越嚟越大風,所以我地都係玩左廿分鐘左右,咁就返小豬媽屋企啦!我地真係好好彩,係我地返到屋企之後,就落好大雨呀!

今年小小豬都係推住部豬仔車咁行嚟行去,出年啦...應該可以拎住我燈籠自己慢慢行(可能係走度咁行),到時應該仲開心呀!

沒有留言:

發佈留言