2011年9月10日星期六

小小豬13個月啦 / K'S FAMILY@SOGO FACE

10 SEPTEMBER 2011(SAT)

每一個月嘅10號都係一個重要日子,因為係小小豬又大多一個月嘅日子嘛。唔經唔覺.....小小豬已經13個月人仔啦!

係過去嘅一個月可以話又開心又擔心,開心嘅當然係同小小豬舉行左幾個慶祝活動,又帶左佢去影樓影靚相,仲開始上PLAYGROUP添。

擔心嘅係基本上由八月尾開始,小小豬好似未停過唔舒服,唔係傷風完就咳,仲試埋腸胃炎,睇見佢食藥真係驚。唉...其實我地都已經好小心照顧佢,都真係唔明白點解會係咁,唯有繼續加陪照顧啦!小豬媽都話小小豬過左一歲人仔,可以俾多啲好嘢佢食,等佢食多啲,抵抗力好啲,咁就冇咁易病啦!

講起影樓,我仲未同大家分享我地係SOGO FACE影嗰輯靚相。其實早係八月頭時我已經拎左,不過當時因為日日都有好豐富節目,所以都冇即時同大家分享,只係將其中兩張相用嚟做左BANNER同PROFILE相。趁今日小小豬13個月咁好嘅日子,就同大家分享吓啦!

其實依一輯相我地主要都係影FAMILY,所以單獨影小小豬嘅唔多,最後就只係得三張單人照~


 
不過...我加錢買左一張特效相,好得意呀,我仲做埋即刻用左嚟做BANNER添~


先嚟紅卜卜嘅三口子的溫馨照~




再嚟叮噹親子LOOK~

成輯相都係得一張我同小小豬嘅合照,大肥豬仲要冇得影,唔知係唔係佢地咁安排呢~

嗰日小豬媽都有同埋我地一齊去影相,原先小豬媽都只係打算同小小豬單獨影幾張。不過攝影師哥哥間唔中就會叫埋小豬媽一齊影大合照,所以變左小豬媽都影左好多張。依個小小豬真係呢.....每一張有小豬媽在場嘅相,佢都笑得特別開心,真係冧到小豬媽呢....哈哈哈~

小豬媽仲勁過我,因為佢有兩張同小小豬嘅合照,兩張小小豬都笑得好開心呀~


整體上我都幾滿意SOGO FACE依一輯相,所以如冇意外會等小小豬兩歲時會再去影輯家庭照...哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言