2011年9月14日星期三

小小豬的生日禮物 - 數碼相架

13 SEPTEMBER 2011(TUE)

小小豬嘅生日都已經過左一個月,估唔到今日都仲有禮物收到,真係開心啦!

事緣今日下午,大肥豬有個朋友(係我地結婚時都有幫手做兄弟)打嚟約左出去飲嘢,返嚟嘅時候,就帶左依一份禮物~

其實大肥豬依位朋友仔都好有我地心,雖然唔係成日見面,不過每逢啲節日,都一定約我地出嚟食飯,或者上嚟屋企探我地。今次佢話知道我地會成日同小小豬影相,所以就諗到買數碼相架俾我地,等我地可以放啲相入去慢慢睇。

哈哈.....我收到時仲即刻擺左好多相入去相架啦~

因為屋企都已經有電腦可以睇相,所以原來都打算拎返學校,等我放係枱面,咁就可以不停見到小小豬嘅靚相(因為我部電腦係俾人鎖左,就連WALLPAPER都唔可以整呀)。不過...諗諗吓,都係費時俾人話,所以最後依個相架都係留係屋企啦!

沒有留言:

發佈留言