2011年9月28日星期三

逃學

25 SEPTEMBER 2011(SUN)

今日係星期日,原本應該係小小豬又返PLAYGROUP嘅日子。原本打算叫LULU妹同大肥豬兩個帶小小豬返學,不過大肥豬話PLAUGROUP都唔係咁重要,返少一堂都可以,又怕我一個人係屋企唔得,所以最後.....唯有犠牲左小小豬,做左逃學豬豬一日咁多啦!

雖然話唔係咁重要,不過都係因為我所以令小小豬冇左一個學習機會。不過冇辦法啦....邊個叫我自己唔爭氣,所以為左小小豬,我一定要更加好好咁照顧自己,因為學大肥豬:唔養好自己個身體,又點會有力氣精神照顧小小豬呢!

今日冇返PLAYGROUP,不過大肥豬都有同小小豬練習行路呀~
雖然都只係慢慢行幾步,可能比同年齡小朋友都算慢,不過每一個小朋友嘅成長歷程都唔同有快有慢,所以我都唔會同其他人比較,只要小小豬係按著正常咁生長就足夠。

睇見佢每學識一件事,我地都真係好開心呀!

沒有留言:

發佈留言