2011年9月9日星期五

兩母子齊變大西瓜

9 SEPTEMBER 2011(FRI)

上次同小豬媽行MEGA BOX時,見到新開左一間童裝店,嗰間SHOP叫乜名我就唔記得,不過全店都係賣日本貨,仲有一部分係專賣RODY馬仔嘅精品。我就係俾啲RODY吸引左,所以就入去八卦一番。

唔入去都冇事,不過一入去就大破財。事關我同小豬媽都不約而同睇中左件TEE,個款得意之餘,啲質地都真係唔錯,又柔軟又舒服,最慘就係佢仲出埋大人SIZE,即可以做親子裝。

不過依件TEE都算幾貴,大小同價每件都係二百幾蚊,所以我都考慮左好耐。最後經小豬媽引誘,加上SALES姐姐俾左個折扣我,於是都係敗左兩件,等我同小小豬嚟個母子裝~
 

哈哈…兩母子齊變身做大西瓜,下次去街街同小小豬一齊著,一定好攪笑呀!

沒有留言:

發佈留言