2011年9月6日星期二

JESSICA Magazine - Blogger's Picks

5 SEPTEMBER 2011(MON)

早前收到JESSICA雜誌嘅的邀請,想我參與Blogger's Pick 的編寫,佢地會安排一種產品俾我試用,之後
著我編寫用後感,並會刊登於11月號的JESSICA Baby內。其實之前都曾經試過為兩個產品寫用後感,之後就POST左係BLOG度。今次有機會將我嘅文字刊登係雜誌上面,當然有興趣,所以就答應左啦!

今日收到佢地SEND嚟嘅產品,原來今次佢地安排左愛麗她產品俾我試用呀~

開頭都以為試用其中一款產品,不過原來佢地送嚟嘅物品都幾多哦,先嚟一個玩具同小手巾~

之後就一支沐浴油~

仲有潤
膚膏~

最後仲有一本教照顧寶寶皮膚嘅書~

愛麗她嘅名字我都有聽過,因為當我知道小小豬有濕疹時,我都想試吓用嚟幫小小豬洗白白。不過因當時醫生建議我地用豬油膏,所以就冇買到嚟用。今次有依個機會當然想試吓啦,因為始終覺得豬油膏用嚟護膚就幾好,但用嚟洗白白就好似欠少少咁。

除左小小豬之外,我地都會試吓用嚟洗白白,等我地都感受一吓依個產品好唔好,等我用多幾星期,到時再同大家分享吓我個試用感啦!

沒有留言:

發佈留言