2011年9月7日星期三

準備去嚇鬼啦

6 SEPTEMBER 2011(TUE)

係上星期係FACEBOOK個7-Eleven Hong Kong 專頁入面,見到有個活動『哈囉喂搞鬼節』,成功係遊戲入面抽中711,就可以
以搞鬼價$99係24/9晚率先玩轉海洋公園十月全城哈囉喂。

有平飛入去玩,我地當然唔放過,所以就即刻玩埋一份啦!

不過黑仔王嘅我當然抽中啦...用晒佢俾嘅兩個機會,都係抽唔到,反而糖糖一抽就抽到,真係勁。

糖糖一個人抽都當然唔得啦,冇理由佢一個人入去嚇鬼,所以佢就幫我同小肥肥去抽。最後經糖糖努力,我地終於都抽到三張入場卷,我地可以一齊入去
嚇鬼啦~


哈哈...對上一之入哈囉喂都冇入過鬼屋,只係出面同啲得影相。不過今次糖糖都已經講明話會捉我地入鬼屋,真係諗起都既開心又驚,好想快啲到廿四號,好想去玩呀!

依個活動依家仲舉行緊,有興趣嘅朋友都可以去玩吓,睇吓有冇機會一齊入鬼屋玩呀!

沒有留言:

發佈留言