2011年6月14日星期二

會展嬰兒展@SHOPPING

11 JUNE 2011 (SAT)

除左去參加爬行大賽之外,其實都仲有一個目的,就係之前參加左Baby-mo嘅「至型Expo Baby選舉」,要去搵返小小豬張相嚟做個紀念啦!

張巨型Poster好靚呀~

哈哈...小小豬個位置都幾好,所以都好易搵到佢呀~

之後就去左「至型Expo Baby選舉」個攝影棚影相,去CASTING做小模特兒。我當時都只係掛住引小小豬笑,原來小豬媽幫我影左好幾張相呀~

唉..依個小小豬都唔識笑,又點可以做B模呀!(我都只係貪得意去影吓,一早知唔得啦..哈哈。)

不過,原來影完相都有禮物送,就係星星餅,咁都幾好哦..哈哈(有一支係爬爬比賽嘅禮物嚟呀)~

之後就係SHOPPING時間,我地都真係大入貨,買左好多嘢呀!

首先就係小豬媽送俾仔仔嘅餐具~

LULU妹話小小豬小組第一名,所以買禮物獎勵一吓哦~

嗰個係一個可坐式的水泡,因為男仔款已經冇晒,所以話女仔款都照買,等小小豬去泳池有得玩呀!

之後我就開始上倉,先嚟買兩包游水片片~

兩包汗巾~

乾同濕嘅棉花~

依一堆就係送嘅贈品~

除左買嘅,我都拎左兩支BB食物呀(不過我仲未食,唔知好唔好味呢)~

依個嬰兒展我地都真係大豐收,就係咁過左一個勁開心嘅下午呀!

仲要多謝糖糖同小肥肥陪我地一齊去玩,陪我地SHOPPING又幫小小豬打氣同影相呀! 

沒有留言:

發佈留言