2011年6月6日星期一

酷熱的西九長廊

5 JUNE 2011 (SUN)

尋日係公司同糖糖傾開計話想帶小小豬去玩鞦韆,所以傾傾吓就話約埋小肥肥一齊去西九長廊玩吓影吓相啦!

原本天文台都話會天氣會有驟雨,所以攪到我唔敢幫小小豬著太少衫。點知一去到目的地,個太陽伯伯真係勁勤力,唔好話小小豬,我地幾個大人都勁熱,所以要抖一陣先可以開始影相。

我地先去玩公園仔玩吓先,全日唯一的三口子合照,雖然唔望鏡,不過都幾溫馨哦...哈哈~

嘩...仔仔仲乜咸豬腳呀~

又玩又攰,玩到謝晒啦~


之後我地就去玩鞦韆,小小豬都係第一次玩鞦韆,不過都好似唔係太ENJOY咁,可能係天氣熱影響,所以我地都只係玩左一陣~

玩完鞦韆,小小豬個體能溫真係唔得,塊面仔都晒到紅卜卜,所以唯有幫佢解除束縛,做個豬肉仔。睇佢一除衫個樣幾開心~



最後我地就去左長廊個邊長椅,邊休息邊同小小豬玩~


睇佢見到啲飲嘢幾開心,真係一名為食豬嚟呀~


今日小小豬真係唔在狀態,都比較扭計同埋唔多有笑容,可能係天氣太熱影響,所以我地都玩左兩個鐘左右就走。

希望下次再去街街時佢會開心啲啦!

沒有留言:

發佈留言