2011年6月2日星期四

頭痛到癲

1 JUNE 2011 (WED)

由前日開始,我個頭就不停咁痛,不過都叫做OK頂得到,所以幾朝起身都打孖拍兩粒頭痛藥就繼續返工。雖然返左工,但都真係勁辛苦,個頭痛到好似想爆炸咁,所以攪到依幾日都冇乜心機做嘢(好彩都叫做冇做錯嘢!)。

今朝起身,小豬媽話見到我塊面白晒,完全冇晒氣息咁,加上我個頭真係痛得好利害,痛到連個胃都唔舒服,勁想嘔咁,所以都真係頂唔順,打個電話返學校請一日假。

打完個電話之後就繼續大覺瞓,瞓到差唔多夠鐘去睇醫生時就俾小豬媽叫醒,就係依個時間,小豬媽已經為左準備左一大杯黑糖薑茶,等我可以驅咁啲頭風~

 

小豬媽除左幫我好好照顧小小豬等佢唔好嘈住我瞓之外,又照顧我,真係勁感動,容許我唱一句:世上只有媽媽好,有媽的孩子像個寶!

其實我都知道自己大約係乜事,咪又係嗰啲月事影響都我個頭痛!真係唔明白,好多人都話生完BB之後嘅月事係會比未生之前好,不過我就好似唔係,生完之後,係月事前後都會頭痛,仲要比未生之前仲密左好多,唔係次次都隔次就有頭痛,仲要係勁頭痛嗰隻,真係唔知點解呀?唔通係年紀大、機械壞?

雖然自己知自己事,不過都係要去睇吓醫生先得,所以瞓醒之後就去見一見醫生,同醫生講我個情況。醫生都應為我嘅頭痛同月事有關,不過佢仲問左我一啲關於工作嘅嘢,見我放鬆啲個人,咁個情況就會好好多。最後醫生又開左一大批藥俾我,其中有啲係會令我放鬆啲,等我唔好處於一個緊張狀態,對我嘅頭痛都有幫助哦~

唉...真係冇鬼用,又要食藥,上兩個星期先食過藥,今日又要開始食,希望食埋今次短時間內唔洗再食啦!

不過食左藥又真係痛少左(不過仍然都係痛),但都叫做有返啲精神。我真係要快啲病好,因為嚟緊有好多節目要同小小豬一齊去玩呀!

沒有留言:

發佈留言