2011年6月8日星期三

暢游龍舟水

6 JUNE 2011 (MON)

期待已久嘅端午節終於都來臨啦!講真之後嘅端午節對我嚟講都真係唔太緊要,只係知道電視又冇嘢睇。不過今年就唔同,因為我地一早就PLAN好帶小小豬去游龍舟水,所以勁想快啲到。

今日個天氣都真係好好,不過為左唔好晒到小小豬又紅卜卜,所以我地決定早啲就去沙灘,咁就可以避過個猛烈陽光,所以我地一飲完早餐奶就出向我地個目的地 – 清水灣沙灘出發啦!

我地去到差唔多十一點半,開頭都以為咁早唔會太多人,點知一去到已經成個沙灘都係人好熱鬧。我地行到去最邊位置先搵到個位,雖然係邊啲不過係樹蔭底下,冇咁晒呀!

搵到個靚位,即刻幫小小豬換左件泳衣仔,開始游水啦~

開頭我都驚小小豬怕水會喊,不過原來佢都不知幾鐘意,只係有少少驚張,所以真係好叻叻呀~

大肥豬陪佢玩一陣之後,仲勁開心自己玩添~

因為我冇著泳衣關係,所以就由大肥豬負責落水同小小豬玩,睇吓佢兩父子玩得幾開心~

依個小小豬真係勁大膽,用雙手係度不停拍水添~

我只能係海邊同小小豬玩呀~

睇吓小小豬個樣幾ENJOY,睇佢個樣應該好鐘意游水,玩得好開心呀~

話晒都係第一次游水,所以我地都唔敢玩太耐,所以玩左一陣就要上水,之後就轉去玩沙。為免依隻為食豬仔拎啲沙嚟食,所以都係俾佢坐定定係沙灘蓆上面玩,不過小小豬都一樣玩得好開心呀~

玩完一輪見個太陽開始猛烈,所以我地就執嘢走人啦!

今日都叫做游過吓龍舟水應吓節,雖然我地都唔係玩左好耐,不過就玩得好開心,相信小小豬都好鐘意游水,所以我都決定左好快會再帶小小豬再去游水,再去沙灘又或者去吓泳池,不過就一定會約埋小豬媽同LULU姨,咁就多啲人陪小小豬,一定會仲開心呀!(哈哈...我都要快啲買件泳衣,到時可以落埋水同小小豬一齊玩呀!)

沒有留言:

發佈留言