2011年6月7日星期二

屋企繼續玩

5 JUNE 2011 (SUN)

同兩位姊姊短聚之後,當然係唔夠喉,所以我地就返屋企繼續玩過。

不過兩位姊姊就先去SHOPPING買少少嘢,咁我地就趁依段即刻返屋企幫小小豬洗白白同飲奶奶。唔知係唔係太過攰,小小豬洗完白白,係飲奶奶中途都已經瞓左覺,所以我就有啲時間可以去買嘢準備我地個邊爐宴。哈哈...兩位姊姊陪小小豬玩左成日,都係應該慰勞吓佢地呀!

可能小小豬真係實在太攰,所以瞓左好耐,等我好舒服咁食左個晚飯。不過因為小小豬都係時候要起身食粥粥,所以唯有叫醒佢啦!(其實一般嚟講我地係唔會主動叫醒佢,不過因為今日出左街,所以全日食少左一餐粥,所以迫住要叫醒佢)

瞓醒左嘅小小豬真係唔同啲,同兩位姊姊玩得幾開心~

今日有兩位姊姊陪小小豬玩左成日當然係好開心,不過下次都係要搵啲室內地方先得,因為成日街上面又真係好熱呀...哈哈!

沒有留言:

發佈留言