2011年6月11日星期六

叮噹三輪車

10 JUNE 2011 (FRI)

踏入十個月嘅小小豬,又有一件新玩具。繼早前有部豬仔車之後,今日就多部勁可愛嘅叮噹三輪車呀!

大家都知道小小豬係有兩頭住家,原本我打算拎部豬仔車返自己屋企,等我地假期時可以帶佢落公園玩。不過大肥豬就唔讚成,話小小豬係小豬媽屋企時間長啲,咁等佢可以多啲玩具玩。

依個時候小豬媽就話不如買多一部,等佢兩邊都有得玩,加上當時我細路又係度話會贊助吓,就係咁就開始物色多一部車仔。

既然買多一部,當然唔好又買豬仔車,所以我地就決定買部三輪車,諗住可以玩多幾年嘛!

原本都冇打算係淘寶買,不過見有BK媽媽介紹左依部車,見又唔貴都係二百蚊左右,所以就買左佢啦!

等左幾日,今日終於都收到貨。一打開嚟睇,嘩...原來係要自己砌,又覺得好大部,所以都勁擔心買錯嘢。

最後經過小豬爸同大肥豬嘅合力,佢地都砌左成晚,終於都完成啦~

砌好左之後,即刻俾小小豬試玩吓先,開頭佢都好似有少少驚咁~

不過坐多左一陣就識應左,仲玩得好開心添~

好在砌好左都唔太大部,小小豬都玩到。依部車將會拎返去我地屋企,等假期嘅時間可以帶小小豬落公園時玩呀!

沒有留言:

發佈留言