2011年6月12日星期日

小小豬在旗艦店

11 JUNE 2011 (SAT)

之前同大家講過話小小豬入選左成為「Friso 130年傳承信賴家庭照大募集」嘅六月之星,張相會SHOW係荃灣嘅「美素佳兒寶寶用品旗艦店」入面。

因為真係實在太遠太唔方便,所以都打消左帶埋小小豬一齊去影相留依個紀念。

雖然我地去唔到同小小豬一齊影相,不過我都可以有幾張相留為紀念呀!

依幾張相係BLOG友仔WOODSTOCK幫我去影低小小豬嘅蹤跡。其實我都唔好意思,因為WOODSTOCK其實係幫我去過兩次,第一次時因為佢地未完全SETUP好,見唔到小小豬。之後佢又再幫我去影,真係好感激佢嘅幫忙呀!

依度就係個旗艦店入口~

入面嗰環境~

終於見到小小豬啦~

因為佢地將130張BB相放晒落42吋大電視播放,所以WOODSTOCK要等成10分鐘先見到小小豬幾秒呀!

另一個地方,就係旗艦店內嘅「天空」中上面嘅雲出現呀~

不過小小豬張相唔知點解佢地晒出嚟好暗呀!

真係要再一次同WOODSTOCK講聲多謝,因為有你嘅幫忙,我先可以幫小小豬留低依個回憶呀!

沒有留言:

發佈留言