2009年9月2日星期三

先苦後甜的一天

2 SEPTEMBER 2009 (WED)

今日可以話過左一個先苦後甜的一天。

首先就講吓件苦事先,今日一放工就一支箭咁飛去旺角,因為又要去見牙醫。真係慘...一上到張牙醫床我就不期然咁驚恐,聽埋啲『吱..吱..』聲,真係成個人都震,不過鬼叫自己唔聽話,要去補牙咩。

由細到大都真係勁驚牙醫,所以今日整牙都可以話對我嚟講係一件苦事呀!

睇完牙醫,大肥豬就相約一齊去旺角行街街食晚飯,咁都算番件甜事啦!

原本我地決定左去食壽司,不過突然間我又好想去食烏冬,所以大肥豬就同我四周搵,終於就搵到依間~

大肥豬嘅燒汁牛肉飯,都幾好食呀~

我嘅蕃茄鰻魚烏冬,個蕃茄湯底好好味,不過個鰻魚就差左少少啦~

仲ORDER左南瓜天婦羅,好好味呀~

食飽飽就係SHOPPING時間,不過今日條街真係勁多人,攪到到冇乜心情去買衫仔。唔去買衫,我就提意上去樓上鋪打書釘(其實想睇吓有冇低能之道買)。

一入到書鋪,大肥豬就即係幫我搵到低能之道1&2,見佢仲有折....所以就即刻諗都唔諗買左啦~

沒有留言:

發佈留言