2009年9月2日星期三

期待的飯局

1 SEPTEMBER 2009 (TUE)

今日可以算係一個期待而久嘅晚餐,因為終於約左既係中學同學又係BLOG友仔嘅CARMEN食飯。

講番其實我地都幾有緣,還記得當時我仲未結婚,有一次收到一個留言問我係唔係讀某中學,一問之下,原來我地係同學仔嚟呀!

就由嗰時開始,我地就係BLOG、MSN同FACEBOOK傾計,仲成就左今次個飯局。講番起....都真係要多謝YAHOO BLOG,等我地有機會相認同相聚呀!

今次經CARMEN介紹去左APM嘅御泰坊~

我地就由一杯叫『夕陽醉了』嘅芒果士多啤梨特飲開始,再加個豬頸肉米紙卷、炒雜菜、越式雞亦同菠蘿炒飯,真係勁豐富,啲嘢食又好味,加上個環境又勁好,所以話呢......絕對係冇介紹錯呀~

邊食邊傾的時間真係過得好快,我地仲傾得好開心,食左大約兩個幾鐘左右就走啦!

我就仲唔好意思....因為係CARMEN請我,話係同我食嘅生日飯,又要佢破費真係唔好意思呀!

CARMEN,等係忙完過後,我地一定要再出嚟食餐飯再傾過。

沒有留言:

發佈留言