2009年9月1日星期二

遲來的低能之道

31 AUGUST 2009 (MON)

之前成日聽BLOG友仔介紹馬仔嘅書,所以我都有留意低能之道系列,仲曾經係書局打過吓書釘睇。不過我都只係留意,仲未的起心肝買嚟睇。

終於都擁有第一本『低能之道系列』,係今年收嘅其中一份生日禮物嚟呀~

睇完依本之後,真係覺得好好笑,即刻心思思想買埋其他嚟睇。終於趁今日行街時見到,仲做緊八五折添,所以就即刻買多左兩本~

 

依家已擁經有三本啦~

哈哈...真係睇到成日都傻笑唔停,唔止我...就連大肥豬都睇到笑唔停呀!

我仲差『我的低能生存之道1&2』,等再見到其他地方有特價時就再買埋佢(真係師奶仔,都要等特價),咁就會齊晒,有排笑啦!

哈哈...依家先學人追番嚟睇,會唔會好OUT呢?

沒有留言:

發佈留言