2009年9月4日星期五

再嚟驚喜禮物

2 SEPTEMBER 2009 (WED)

今日大肥豬係信箱收到一份小包裹,佢就第一時間就話:唉...你又有驚喜禮物收啦~

一見個包裹,我地好期待依包禮物仔係乜,因為真係冇頭緒....唔知邊個寄俾我。當我正在究竟嘅時候,大肥豬就話講左包:係你老友寄嚟。

聽完之後就仲心急,我又搵唔到寄信者個姓名,所以番到屋企就即刻拆開嚟睇,哈哈...原來係小M送俾我嘅生日禮物嚟呀!

收到時真係既開心又驚喜,兩份禮物我都好鐘意呀!

小M叫我拎去買餸用嘅史迪仔袋仔,不過太靚啦...唔捨得拎去街市呀~

仲有一個DOLLCENA匙扣,依個匙扣係我之前搵D女時係台灣拍賣網見過,不過當時覺得好貴唔捨得買,估唔到我到終於可以擁有到啦~

真係要再一次多謝小M送依兩份禮物俾我,我好鐘意呀!

沒有留言:

發佈留言