2009年9月19日星期六

中環遊

19 SEPTEMBER 2009 (SAT)

由於我地張博物館半年票就嚟到期,我仲剩番兩個博物館未去,所以今日就先去孫中山紀念館行吓啦~

雖然入面個場景好靚,不過所以展覽廳都係唔可以影相,所以我地都只可以係戶外少少地方影呀~

由於可以影相地方唔多,所以我地逗留左一陣,睇左少少孫中山事跡就走啦。

係我地周圍行嘅時候,見到舊中區警署度門開左,咁我地就入去八卦吓,原來係歷史照片展~


歷史對我嚟講真係興趣不大,加上入去都只係睇相片,冇得入去參觀其他地方,所以我地行左一陣就走番出去影吓兩座靚靚建築物~


行出舊警署向前行,原來就係石板街,依個地方咁出名,我都係第一次嚟,當然又唔放過影相啦~

沒有留言:

發佈留言