2009年9月4日星期五

小豬爸的生日

3 SEPTEMBER 2009 (THU)

一年一度小豬爸嘅生日又嚟啦,一向都鐘意熱鬧嘅小豬爸就約埋一班親戚去酒樓食餐生日飯,大家一齊開開心心慶祝生日。

生日當然最重要就係切蛋糕儀式,嘉汶表妹同小豬爸嘅舊曆生日係同一日,所以一齊慶祝啦~

由於我地忘記左問餅店拎蠟燭,所以要酒樓職員幫我地周圍搵。係切蛋糕之前,我當然唔放過機會影張相,扮吓壽星女嘛~


又點可以少左指定動作,影番張全家幅~

大家請留意小豬爸新上靚衫,係我送嘅生日禮物,係唔係好靚呢...哈哈。

今次間酒樓係第一次幫襯,都又好似幾好,啲餸都OK好食。不過依個壽包我就最鐘意,因為每一個都有成手掌咁大呀~

最後係度祝小豬爸~生日快樂,心想事成,最緊要生意越來越好!

沒有留言:

發佈留言