2009年9月7日星期一

烏溪沙石灘

6 SEPTEMBER 2009 (SUN)

原本今日打算入愉景灣行吓影相,不過由於我懶訓豬上身,訓到好晏先識起身,為免去山長水遠入到去而要趕住嚟影,所以就改改個行程。

由於屋企附近有架巴士入烏溪沙,又記得之前係論壇有介紹過一個攝影好地方,所以我就就向烏溪沙石灘出發。

其實係石灘入面都只係有一個景點,就係依條張木橋啦~

雖然好似簡單左少少,不過影出嚟都幾靚呀~


可能依個地方太出名,當我地開始搵到個好位影時,有兩對新人嚟影婚紗相,所以就要被迫讓位。

唔緊要...影結婚相咁緊要,當然要就吓佢地啦!當我睇佢地影結婚相時,我又回想起自己影嘅情況,仲好想學佢地可以影一輯郊外嘅婚紗相添。(不過都冇機會啦....唉!)

原來黃色嘅木橋係咁靚,唔怪得係一個影相熱點啦~

我地逗留到黃昏先離開石灘,大約成三個幾鐘左右啦。雖然今日影嘅相唔多,環境所限又唔可以開腳架影合照,不過我都好鐘意啲相,尤其係依張......是日至愛呀~

沒有留言:

發佈留言