2009年7月16日星期四

MEGA BOX的史迪仔

15 JULY 2009 (WED)

今日大肥豬約左我出九龍灣睇嘢,既然出得九龍灣,就當然就順便過埋MEGA BOX影吓史迪仔啦!

上次去MEGA BOX時因為佢地有節目,所以冇得影,都真係有啲失望,開頭仲以為要等放大假先捉大肥豬去幫我影,點知話咁快就有得影....哈哈!

可以影相嘅地方真係唔多,都只係得五樓中座放左三隻史迪仔俾遊人影相,不過...真係好得意呀~

哈哈...其實影嚟影去都係得三個史迪仔,不過我都傻吓傻吓咁,係依個小小環境下,影左好多相呀~



最開心就係......可能係假期關係,都有好多人都入嚟影史迪仔,所以好方使咁搵到人幫我地影合照呀~

影完相之後,就四周圍行吓,係唔知幾多樓見到有個GAME玩,行埋去睇時,見到依個情景....真係好攪笑呀~

我仲趁周圍冇人,好唔知羞咁玩左個GAME一次添~

沒有留言:

發佈留言