2009年7月21日星期二

放假的第一天

21 JULY 2009 (TUE)

放假啦...放假啦...終於等到放假啦,真係勁開心。可能係放假關係,所以一早起身個人都輕鬆啲....哈哈哈!

放假第一日,第一件做嘅事,就係做個乖乖女,陪小豬媽去覆診。

睇完醫生,我好就同埋小豬爸一行三人去飲茶,當我地行去皇室堡時,見到有個少少嘅JELLY BELLY展覽,所以就停低睇左一陣。真係好利害,同啲糖砌左幾幅圖畫,睇佢砌JOEY嗰張真係好似呀~

哈哈...好耐都冇去飲茶,所以ORDER嘅都係我嘅至愛(仲有啲掛住食冇影相)~

之後就係SHOPPING時間啦,我地先去時代廣場行,終於見啲米奇佈置,真係好靚好得意呀。不過由於時間關係唔可以慢慢影,隨便影左少少相。因為晏啲我都約左朋友仔一齊再係依度,到時可再慢慢影啦~

今日係第一日假期,我就已經小出血啦。SHOPPING時見好多地方都特價,所以我又買嘢,不過兩樣都係為左去小旅行已買。

首先就係一個靚靚旅行袋~

之後就買左條型仔短褲俾大肥豬,等佢去玩時唔洗咁熱嘛~(哈哈..真係體貼老婆仔啦~)

沒有留言:

發佈留言