2009年7月29日星期三

與小茵短敘

28 JULY 2009 (TUE)

由於之前托糖糖幫小茵買左麥當當嘅 HELLO KITTY公仔,所以就趁今日依然係放假嘅好日子,約左小茵出嚟食個LUNCH,短記敘一吓啦!

原本約好左去小茵公司附近食壽司,不過我又唔爭氣個胃有啲唔舒服,所以最後就改左去味千拉麵食。

講開間味千,佢地嘅服務態度真係極差。當門口個職員指我去左邊枱,但張張枱都係有人,根本冇位。之後,我又再行去問其他職員邊個位可以容納我,但都係冇人理我。最後...我問返門口個職員,先叫做搵到個位俾我,諗起都真係嬲嬲地,依間都唔會再有下次啦!

一見到小茵,ORDER左嘢食之後,我地就不停傾..傾...傾啦!講嘅內容都圍繞住結婚嘅事,我仲將我結婚時聽到好多八卦傳統講俾小茵知,等佢可以參考。

係同小茵分享同時,其實都另我回想起好多籌備婚禮時嘅點滴添。

隨住小茵夠鐘返工,所以我地個LUNCH短敘就要結束啦!不過相信我地又會好快見面,到時一齊影靚相...哈哈。

其實今次個短敘都有另一個目的,就係我做左個中間人,幫糖糖問小茵拎左啲五個7-11小丸子公仔,真係唔該晒~

沒有留言:

發佈留言