2009年7月29日星期三

第一餐生日飯

28 JULY 2009 (TUE)

雖然仲有成個月先到我嘅生日,不過今日已經食左本年度第一餐生日飯啦!哈哈~~

因為我地七八月生日嘅都有幾個人,所以就約埋一齊出嚟食飯,當同我地慶祝,一齊開開心心食餐飯。

我地今次去左紅磡依間酒樓食杭州菜啦~

由於我地掛住傾同食,所以都冇將食物影相。不過啲嘢食都OK好味,尤其係個小籠包,我總共食左三隻呀,真係有啲唔係幾好意思添。

成晚都傾得好開心,我地嘅話題講得最多嘅係嗰啲古古怪怪嘢,不過出奇地,我竟然唔驚,唔知係我大膽左,定係佢地就住我嚟講呢?HEE HEE~

最開心嘅係....同事們都好有心,預早埋生日禮物俾我地呀~

哈哈....開開心心又過左一又食又拎嘅晚上啦!

沒有留言:

發佈留言