2009年7月23日星期四

忙碌的第二天假期

22 JULY 2009 (WED)

今日一早,就俾大肥豬捉左去洗牙(冇錯....係要用個捉字,因為我真係好怕去睇牙醫呀~),因為佢公司有員工福利,連同配偶都有著數,所以就算我真係好驚,都要去睇洗牙呀!

真係冇驚錯,一訓上張牙醫床,我就已經周身唔舒服。當牙醫開始嘅時候,嗰啲『吱..吱...』聲,真係聽到我好唔舒服,成個人都震晒咁。

好在....醫生都話我嘅牙齒算OK,所以都唔洗用太多時間。不過,好不幸地俾醫生發現左我有蛀牙。所以...又要搵日再驚過添。

洗完牙之後,買左飛睇睇哈利波特又未夠鐘,就係依個時候,醒起小M之前介紹過和昌大押個平台花園,見又近近地,所以就去行左一轉,影左少少相啦~

可能真係冇乜人關係,成個場都只係得我地兩個加一位管理員姐姐,所以我地又係度大影特影,仲叫左位姐姐幫我地影左張靚靚合照添~

雖然我個樣都唔係太好樣,不過依張相個感覺又真係唔錯,可以話係是日至愛呀~

之後我地見時間差唔多,就再向時代廣場出發,入場睇戲啦~

我都係第一次入戲院睇哈利波特,之前都係睇無線播嗰啲。

講真...今次依輯真係麻麻地,個場節好慢,完全冇緊張鏡頭,就算ENDING都唔明個劇情講乜,可能係留待下集大結局先有好畫面啦!

沒有留言:

發佈留言