2009年7月5日星期日

文化之旅

5 JULY 2009 (SUN)

係上次同小M飯局嘅時候,講起想去文化博物館睇吓,就係咁.....我地就相約係今日一齊去行吓啦~

我都係第一次去依個博物館,所以開頭都有少少期望會有好多地方俾我地影相,但最後都有少少失望。

睇個博物館外觀都好大,但原來可以影相嘅地方唔多,有啲展覽館仲唔俾影相添,加上成個場館又唔准用閃光燈,所以今次影嘅相都唔太好,好多都唔夠光。不過,都有啲係比較滿意呀~

係成個場館入面,竟然俾大肥豬搵到個影相好有FEEL嘅位置。雖然都唔係好夠光,但影出嚟嘅又幾好睇哦~

唔覺唔覺...我地係文化博物館都逗留左大約兩個幾鐘先離開。

我地影完相之後就去左沙田市中心食左個既豐富又滿足嘅PIZZA HUT晚餐~

今日真係影得開心,食得滿足,期待下次我地係室外環境下可以大影特影呀!

沒有留言:

發佈留言