2009年7月11日星期六

驚喜魚仔

11 JULY 2009 (SAT)

今日放工返到屋企嘅時候,大肥豬就古古怪怪咁唔俾我行去魚缸個位置。

佢越唔俾我行,我就越要去睇下個魚缸。點知.....就有個驚人發現,就係多左一條白雪雪又有大肥豬手掌咁大條嘅魚仔,比我地上次係天光墟買嘅大成倍呀~

原本大肥豬都唔肯講我知條魚仔嘅身價,最後經我威逼利誘之下,終於都講左我聽。

嘩......真係俾佢激親,買左條咁貴嘅魚仔番嚟。不過,睇睇下條魚仔頭仔大大咁又幾得意~

算啦......佢鐘意就由佢啦,不過只限一條,再買多條貴魚,我怕真係會破產呀~

依家又多一位魚仔成員大家庭,睇下佢地游得幾開心~

沒有留言:

發佈留言