2009年7月25日星期六

盤龍峽之旅 DAY 1

23 JULY 2009 (THU)

出發啦....盤龍峽之旅終於出發啦.....一早起身就六點唔夠,就去到碼頭匯合領隊出發啦~

雖然係兩日一夜活動,不過我都裝備充足,有兩中袋包包,其中一大袋係相機裝備,準備影靚相嘛~

我都話我係超級黑仔王,去玩都唔例外。我地原本的船有問題,要滯留左係碼頭成個鐘,好慘呀~

終於到等到可以上船,一上船最好嘅就當然係ZZZ~

經過兩個鐘嘅船程,再加上四個鐘嘅車程,只係中途食左個唔多好味嘅LUNCH,終於到達盤峽。(真係坐車坐都個人都傻左)

一落車就開始我地攝影活動,好耐都冇見過咁靚嘅藍天與白雲啦~

入到盤龍峽,第一個活動就係搭車上山,去睇瀑布兼行山之旅。

一上到山,就已經見到水車群,不過好多都唔識轉呀~

之後就正式行山之旅,睇左好多靚瀑布,都幾莊觀呀~

經過兩個鐘後,終於回到目的地,真係行到個人好攰呀~

係山路出口附近,就係薰衣草園,雖然已經係半死狀況,都要去影。不過...點解冇電視睇嗰啲咁靚呀,真係有少少失望~

由於時間加上我地嘅精力有限,所以都只係影左少少相呀~

食完唔好味但都要食嘅晚餐後,上酒店休息一陣,係未去浸溫泉時影吓夜景先。最衰冇帶腳架,我地都係用番舊招,將相機放係石柱上,先影到依幾張靚靚夜景相呀~


之後我地就去左浸溫泉,講真....真係唔係好得,勁細又多人,仲要冇乜指示,所以都搵左好耐先搵到個薰衣草池。

浸完溫泉,買左個宵夜食,就係嗰度出名嘅乞衣雞。可能係攰左成日,所以都真係特別好味~

食飽飽之後,就要訓覺,抖足精神準備第二天之旅。

沒有留言:

發佈留言