2009年7月27日星期一

盤龍峽之旅 DAY 2

24 JULY 2009 (FRI)

話晒我都係為左薰衣草田已來,雖然同電視睇嗰啲差好遠唔多靚,不過都總係想去影相嘛!

由於第一日影唔夠喉,所以第二日就係原定集合時間(十點)再早啲起身去影過。

一早七點就落左去食早餐。不過......行左一個圈都搵唔到嘢野想食,個酒店自助早餐奇差,終於都『迫』自己食左依啲~

一大早嘅花田都算有少少靚啦~

可能早關係,所以都唔多人,我地仲可以霸到好多有利位置影靚相添~

大家唔好誤會,我係好有公德心呀,依支花花係我地上捨到,唔係採摘呀~

經過兩個幾鐘花田影相,都算叫做影左啲靚相啦!雖然係薰衣草田入面影左勁多相,但鐘意嘅就唔多,都係發覺自己一早起身個樣勁唔得,好腫呀!不過係都有兩張至愛,大肥豬影我影得幾有FEEL~

今次其實都幾辛苦,因為除左陽光晒之外,個花田開左好多自動洒水系統,不同角度都有,所以大肥豬要就角度幫我影靚相之餘,又要避水,最後攪到成件衫都濕晒。(真係好抵錫呀~)

當我地交完房匙俾導遊後,見仲有少少少時間,所以又係酒店附近作最後努力影..影...影啦~

離開盤龍峽後,我地又再出發去下一個目的地啦!

首先去左水雲間,其實咪即係成個團唯一既購物點,叫你地買吓茶葉去幫助一啲雲南山區既小朋友。 之前我都去過同類嘅地方,所以都冇心機聽,影吓當到此一遊就算啦~

下一目的地就係金林水鄉,都係睇吓啲水鄉咁啦~

搭木伐去遊湖同埋睇表演~


之後導遊就再帶我地去食豆腐花,每人一碗...免費的~

唔知係唔係熱嘅時候食凍豆花覺得特別好味,所以我地就叫多一碗,真係勁抵....只係一蚊一碗呀~

休息過後,就去參觀酒坊同試食花生~

最後睇我買左幾多野,都係大肥豬至愛嘅花生嚟,仲買左三大包添~

參觀埋依個地方,我地個行程就完結啦!

最後又坐四個鐘車,只係中途食左LUNCH同DINNER,之後到碼頭再坐兩個鐘船番香港啦!

沒有留言:

發佈留言