2009年7月22日星期三

時代廣場與星巴克

21 JULY 2009 (TUE)

第一日放假就撞住大肥豬要OT,不過我都唔會好寂寞,因為又約左糖糖同小肥肥依兩位妹妹仔去街街。由於我地都係鐘意影,所以我地都PLAN左兩個好適合影相嘅地方啦!

第一個目的地,就係我今朝到去過嘅時代廣場。我地先去左一樓大堂影。一見到好多米奇佈置,真係好靚呀~

當然除左影公仔,我地都不停影..影..影啦~

影完一樓,當然就轉戰地下,真係影到傻傻地~

我地仲玩埋啲效果相,扮有MOOD添。哈哈....我真係勁鐘意依兩張相呀~

影完時代廣場,我地就轉戰另一個地方,就係星巴克冰室,又真係幾懷舊,幾有特式哦~



由於我唔食COFFEE關係,所以都係叫左杯芒果冰同特式小食。講真...個味道又真係唔係幾得,我唔係太欣賞~

我地當然都又係不停影啦....但可能我係時代廣場已經影到傻左,所以都攰攰地~

今日真係玩得開心,影得HAPPY,真係多謝兩位妹妹仔陪左我成晚,仲幫我影左咁多靚相。

PS:糖糖、小肥肥,你地記得快啲SEND返啲有我個樣嘅靚相俾我呀~

沒有留言:

發佈留言