2007年3月8日星期四

要去婚前檢查

我一向都唔在意要去做婚前檢查,一嚟覺得好似冇依個需要,二嚟當然係怕抽血...打針依D野啦~

係未決定結婚嘅時候,大肥豬都成日叫過我去做BODY CHECK(因為佢成日都擔心我身體唔好),不過我一路都拖..拖..拖,冇理佢。

今次大肥豬就大條道理話CHECK清楚對等時生BB都有好處,佢用依個原因,我當然要去接受,去做檢查啦~

我地一路都有留意嗰D醫療機構嘅婚前檢查PLAN,不過...佢地間間都好唔同,有D好平(三百幾蚊),有D就成幾千蚊,真係唔知點揀好。後來,大肥豬就聽佢同事講話家計會有婚前檢查計劃,佢同事都去過,好似幾PRO,同埋好似專業D(個人感覺)!

尋日打去問,嗰D姑娘好細心解釋俾我聽,所以我地都決定左係家計會做我地嘅婚前檢查。

今日終於都BOOK左啦~我地BOOK左3月31日去抽血同交費,之後等兩個月就可以睇報告。

我原本都冇諗住咁早做檢查嫁,不過個姑娘話嚟緊四月會加價,叫我有心做就抽左血先,唔洗蝕抵,同埋佢又話我依個時候做,可以唔洗堆埋D野係年尾,個人冇咁緊張哦!(個姑娘真係好好人呀!)係度都要多謝我男同事肯同我對調長短週,等我可以有著數。)

死啦~~依家好驚呀....唔知抽血係點,我咁大過女都未試過呀!

係呀~~~如果有姊妹都想去家計會做婚前檢查,記得四月前好去BOOK啦,學姑娘話法....唔好蝕呀!

 

沒有留言:

發佈留言