2007年3月21日星期三

應該幾多套衫

唔覺唔覺...我已經準備左好多野,化妝、攝影....好多大野都已經OK哂~~

不過..仲有一樣大PROJECT未決定 - 就係租衫啦~

好多人都話我已經算遲...叫我快D去揀衫,因為年尾好多人結婚,怕我租唔到靚衫。

其實,我都唔知去邊間睇衫好,金都又好似太平凡(有D怕係黑店),去尖沙咀嗰D,又好似太多選擇,唔知由邊度開始好。

所以....我終於下左個決定,就係趁復活節假期去行多幾間,睇吓JOIN邊間。(各位姊妹有乜好介紹呢?)

不過..除左諗JOIN邊間之外,我都有一個問題。

就係....究竟我嗰日應該著幾多套衫呢?應該著點著法呢?

我依家初步打算......

早上:著掛出門同入男家、之換婚紗註冊

夜晚:一到酒樓先著晚裝1影相、之後換、再晚裝2影相(如時間許可)、換返婚紗進場、之後換晚裝3直至敬酒完再換晚裝1送客(因為我覺得一早冇乜人見過晚裝1應該可以再著/如晚裝2未著就著這件送客)。

即總共成日5套衫,唔知有冇問題呢!

各位姊妹俾D意見我呀!

 

沒有留言:

發佈留言