2007年3月11日星期日

海洋公園一天遊

今日我地一家同契大佬一家一行12人去左海洋公園玩左一日,雖然天氣唔算太好,仲間唔中都有落毛毛雨。可能因為依個原因,所以都唔係太多人,玩機動遊戲都唔係太要排隊。總括都好好玩,好開心呀~~

不過...都有少少遺憾,就係因為熊貓館裝修緊要去迎接新的熊貓,所以冇得去探『安安』同『佳佳』。不過...我地都有同公仔熊貓影相補數。(睇睇吓...似唔似三隻大熊貓係度影相呢!)

另外,佢個新遊戲 - 升空氣球,又因為天氣影響,所以冇得玩....真係超失望呀!今次入去都係打算玩依個新遊戲,點知冇得玩.....唯有影張相就算啦~

雖然冇得入去真嗰個升空球,佢地都有個放個景係度,俾人影相。我當然唔執輸去排隊影番張啦!冇得玩真,假都照殺啦!

我終於去到水母館啦~~~上次我海洋公園都冇入過去呀....因為人太多啦!今次我地都要排隊,不過都係20分鐘左右就入到去啦。D水母真係好靚,經D燈打落去,出嚟效果仲靚。但因為入面太黑啦~~所以影唔到相呀!(可能係我唔識影啦)所以就係出面同D水母公仔影相,當留為記念啦!

之後我地就去海洋館、鯊魚館...等等睇海洋動物啦!因為爸爸係好鐘意睇....

睇完之後,就到我地玩啦~~

我地都玩左好多機動遊戲....又木馬、又千秋,跟著就玩D激D嘅海盜船、飛船同過山車(較新嗰款),真係好好玩,雖然有少少驚...但都好鐘意玩嫁,唔知依D係唔係叫做『又要玩,又要驚』呢?

成個行程最舒服都係契大佬個仔啦!要食野...就有野食,又可以坐佢部私家車,仲有得午睡...小朋友真係幸福啦!佢好攪笑嫁,因為佢好鐘意火車頭,佢見到我地玩嗰過山車係火車狀,佢又話要玩,當然唔能啦,所以佢就一邊食薯條,一邊睇住我地玩啦。(睇佢個樣幾想玩!)

不過...經過今日,我真係發覺原來帶埋小朋友去玩,唔係太方便。唔係話佢地麻煩,只係做父母要成日擔心佢地凍唔凍,要唔要去洗手間...鐘唔鐘意玩嗰個GAME,自己又要照顧個小朋友冇得玩,所以話做父母都真實好難呀!

沒有留言:

發佈留言