2007年3月20日星期二

救命~~要洗眼呀

今日放工,我就好乖又去左游水。我都游左成45分鐘,都真係幾攰,尤其對手臂真係好酸痛。不過,我諗對減我對肥臂會好有效,我會繼續努力....

係我游完水入去更衣室換衫嘅時間,見到件唔係好想見嘅事呀!

當我行到去LOCKER嘅時間,打算囉衫換啦,點知見到一個年約四十嘅中年女性,剛剛由沖涼室走出嚟,佢竟係唔著衫就走過嚟,仲要企係我隔離拎野。嗰時我真係好唔好意思...仲有少少難為情呀!但佢完全冇介意,仲慢慢係個LOCKER拎衫。

真係唔明白D人會咁OPEN,或者可能只係我太怕羞啦~~~我次次換衫都一定要入去最入嗰格換衫,仲要換完用條大毛巾包住自己...

救命呀!要洗眼呀!睇完人地全相,我怕會生眼挑針呀!

沒有留言:

發佈留言