2007年3月12日星期一

拎晒婚紗相

今日放工就約左大肥豬去新天地拎埋其餘所有野啦~~

睇睇吓...張油畫,襯埋個upgrade左嘅框架(大肥豬竟然主動話要upgrade),出嚟個效果真係好夾,都好靚呀。執得都唔係好勁,起碼都似番自己個樣。真係好鐘意張油畫呀!

不過...本相簿就真係唔係好得。佢唔知點解一頁左右兩張,就算係同一個景,d色都好似唔同,仲一邊有執過,另一邊又完全唔覺佢有執。我當然唔係想佢太大執過我d相,不過起碼左右兩邊d色tone好少少呀!都唔知係唔係我冇幫佢地做保護嗰d野,佢就隨便幫我做呀!

不過..都唔理依d野啦~最緊要我有底片係手,自己鐘意做再去過都得,起碼出面再做一本靚靚相簿都唔洗咁貴呀!

我聽日就會拎d底片去scan file,收到之後就可以俾成輯靚靚相俾大家睇啦!

沒有留言:

發佈留言