2007年3月12日星期一

終於打通左

今日係SAMMI演唱會優先訂飛嘅開始,我未夠9:00就開始打啦~~不過都係打唔通。原來都有好多人好似我一樣,好恨去睇SAMMI呀!之後我就一路做野,不停用手機打,都有少少驚俾老細到嫁,不過為左要訂到飛,就真係要大膽少少啦~ 經過我四個鐘頭不斷努力下(打到部手機都冇晒電呀),我終於打通左啦~~~真係超開心呀!

不過..唔知係唔係今次訂飛方式同以往唔同,定係有D乜問題,佢地今次係人手接電話,佢同我MARK低左訂嘅資料同電話,之後話依一兩日會有職員打俾我同我CONFIRM資料。我都有D驚唔知係唔係真係算訂左,所以係臨收線之前我再問多次嗰位小姐,佢叫我放心,已經算落實,仲叫我放心呀!

依一兩日又要電話同信用咭跟身啦~以防佢找唔到我呀!

唔知有冇同我一樣,都係等緊佢地電話呢?

真係有少少擔心同緊張呀!既然佢咁講,我諗應該冇問題掛!

 

最新消息:

剛剛訂飛熱線打左電話嚟同我CONFIRM晒啦~~好野

我終於都可以係5月19日睇到SAMMI演唱會啦~

沒有留言:

發佈留言