2007年3月7日星期三

蒸餾水機送到

上次係會展JOIN新天地影婚紗相,佢地送左部迷你蒸餾水機俾我地,等左到好幾個月,今日終於都送左嚟,仲送左樽水呀!

好在爸爸係屋企,佢幫我收左件貨,如果唔係都唔知點啦~~一放工就急不及待番去睇個製成品,點知唔望由自可,睇清楚...真係好失望。

失望係因為佢地D手工真係好差呀!貼係水機旁嗰兩張相真係樣衰到....

可能佢地執過相啦~~攪到我地個樣好鬼紅,D色又完全唔夾,都唔止。貼又貼得唔好,有一面個角貼唔實,要我自己加工,另一面就係相中間起粒粒。真係勁嬲!

我將依個反面教材俾大家睇,提醒各位朋友...如果再有同類型野送俾大家,大家唔好要。因為唔要贈品好過眼火爆呀!

依家真係....唔要又唔捨得(有自己張結婚相嘛),擺起度又好似唔合心水....算啦!

不過~~爸爸叫我從另一個角度睇,免費送俾你,唔好期望咁多......佢仲話都唔係好差,都仲似我個樣已經好好啦~

 

沒有留言:

發佈留言