2007年3月6日星期二

傻傻地去游水

今日放工冇端端抽起條根想游水,所以番到屋企就執齊所有野,自己一個人去左鯉景灣個室內游池游水啦!

點算會抽起條根...都係一個原因,就係我太肥,想做吓運動,減吓肥啦!(一個人都唔知可以做D乜運動,只係諗到可以去游水。)

計吓...我都有成年冇去過游水啦,自己一個人仲更加未試過,所以話一個女仔真係為左要減肥,真係乜都敢呀!

我六點左右就去到游池,真係冇乜人,可能仲係早啦!成個游池加埋我都係得十幾個人,所以游得都好舒服,起碼冇人阻礙我。

我自己都唔係游得好叻,都好慢嫁...可能好耐冇游,游左兩個直池就已經冇乜氣啦~不過...後來慢慢就開始慣啦!

全程我都游左45分鐘,但我冇偷懶嫁,慢慢游,游一陣,抖一陣。唔覺唔覺都游左成廿幾次直池,嗰個場唔係標準SIZE,所以其實唔係好多呀!但對我嚟講已經好叻啦,之前我去游水都係浸唔游。

游完水之後,成個人都好似散晒。雖然係好攰,但唔知點解好精神,可能依D就係做完運動嘅好處啦!

為左我個減肥太計,我會盡量迫自己每星期去游兩次,不過媽咪同大肥豬都唔睇好,佢地成日都話我唔會有恆心。

雖然唔知得唔得,但希望可以KEEP都啦~

 

沒有留言:

發佈留言